Translate

Kamis, 21 Agustus 2014

Question Request

Hello Bloggers !

Thanks for waiting, I so busy now but somehow I have a small times to see this blog. For Now, I will open the chance to you all to Ask everything about biology to parawangsaa@yahoo.com. I will send the Answer as fast as posibble. I will choose some Good question to showed in my First VLOG (Video Blog). Stay tuned ! This Request end at 1 September 2014. So fast send me your question!

Hallo Bloggers !

Terima kasih telah menunggu, Saya tengah sibuk sekali tapi entah mengapa saya masih memiliki sedikit waktu untuk membuka blog ini. Saya membuka kesempatan untuk kalian semua bertanya apa saja mengenai Biologi ke parawangsaa@yahoo.com. Saya akan segera menjawab pertanyaan yang kamu berikan. Saya akan memilih beberapa Pertanyaan bagus untuk ditampilkan dalam VLOG (Video Blog) Pertama saya. Kesempatan ini berakhir pada tanggal 1 September 2014. Jadi tunggu apa lagi segera kirimkan Pertanyaanmu !

Tidak ada komentar:

Posting Komentar